Vålerenga Skoles Musikkorps

Logg inn medlem

Grasrotandelen
Støtt Vålerenga Skoles Musikkorps med å gi oss grasrotandelen

Støtt Vålerenga Skoles Musikkorps gjennom grasrotandelen.
Det gir oss 5% av det beløpet du spiller for hos Norsk Tipping. Grasrotandelen går ikke utover innsatsen eller premien din.

Tilknytt oss som din Grasrotmottaker via SMS:
Send GRASROTANDELEN 975504387 til 2020 (tjenesten er gratis)

Siden Norsk Tipping ble etablert har hele overskuddet gått til samfunnsnyttige formål. Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til være med å bestemme hva noe av overskuddet skal gå til. Du kan nå velge hvilket lag eller forening som får fem prosent av din spillerinnsats. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går fem kroner til din grasrotmottaker. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres!

Her kan du lese mer om Grasrotandelen, og hvordan 5% av spillerinnsatsen din kan gå til Vålerenga skoles musikkorps, uten at det går ut over innsatsen eller premien din.

Her kan du se hvor mye vi har mottatt gjennom grasrotandelen.

Kontakt nettredaktør: web@VaalerengaSkolesMusikkorps.no